Oznámkuj učitele!
Academia Mercurii v Náchod

Academia Mercurii

Náchod, Náchod
střední škola


přidej učitele

Vzkazy


Poznámky

veronika davidová nejlepsi ucitelka na zpv, maji ji radi.

veronika davidová moc milá a laskavá

veronika davidová strašně hodná paní učitelka, hodně milá, vše dobře vysvětlí.♥️

veronika davidová paní učitelka je moc hodná, ochotná pomoci a sympatická. hodiny dělá zábavné a třída ji má ráda.

veronika davidová paní učitelka nám rozumí, snaží se udělat výuku zábavnou a srozumitelnou, je moc fajn:)

veronika davidová paní učitelka pomůže, empatická, ochotná napsat test i mimo její konzultační hodiny, pochválí za dobrý test

veronika davidová pani ucitelka je moc hodna a empaticka, jeji vyuka je srozumitelna a naucna, vychazi nam vstric a je strasne hodna, pomaha nejen s vyukou ale i s cimkoliv co bychom chteli. je moc hodna a ochotna.

veronika davidová dala mi dating advice a je ochotna vsem pomoct, cela trida ji ma moc rada a je mega sympatacka 🙏🙏

veronika davidová moc hodná učitelka, ochotná a snaží se nám vždy vyjít vstříc.

veronika davidová je suprová, naučí, umí vše krásně vysvětlit a ještě k tomu je moc pěkná.

veronika davidová zvenku hezká, ale zevnitř prohnilá, nepříjemná a neochotná osoba, která se vám vysmívá.

Igor Chmelař no jak už bylo řečeno není to s ním lehká bitva, ale po maturitě si vlastně uvědomíte že i když v testu chtěl všechno tak nakonec je to jen dobře. při učení na maturitu si uvědomíte že stačí základ a jelikož už jste se v minulosti učili celý zápis, tak vypíchnout to nejnutnější není tak už těžké. úkoly na zemák taky můžou pomoct u maturity když si budete pamatovat aspoň 1 město a hlavní. ale ty dneska můžete zadat ai. u matirity pomáhá a snaží se z vás věci vydolovat jestli má náladu.

Igor Chmelař no jak už bylo řečeno není to s ním lehká bitva, ale po maturitě si vlastně uvědomíte že i když v testu chtěl všechno tak nakonec je to jen dobře. při učení na maturitu si uvědomíte že stačí základ a jelikož už jste se v minulosti učili celý zápis, tak vypíchnout to nejnutnější není tak už těžké. úkoly na zemák taky můžou pomoct u maturity když si budete pamatovat aspoň 1 město a hlavní. ale ty dneska můžete zadat ai. u matirity pomáhá a snaží se z vás věci vydolovat jestli má náladu.

jan sršeň mám rád styl výuky ptání zda někdo již neví něco napřed.

Igor Chmelař tento učitel není psychicky v pořádku. studenty napadá co se týče vzhledu, oblékání a inteligence. nazývá studenty i sprostými slovy. jeho výuka je nesrozumitelná. pokud v testu není věta přesně podle něj, uzná to jako chybu. mnoho studentů propadá z předmětu, který učí. neustále nás podceňuje.

Igor Chmelař Můžeme mít jen rádi, že takovýto člověk působí jako učitel na škole střední, nikoliv základní, jelikož by tak mohlo velké množství dětí skončit s opravdu velkými psychickými problémy, možná přímo odporem ke školství a jeho zaměstnancům. Člověk, který křičí na žačku s tím, že je retardovaná kráva, by opravdu neměl učit. A takové věci jsou pro pana Chmělaře denním chlebem. Nemluvě o způsobech známkování a o tom, jak může člověk, vyučující na střední škole maturitní předmět, nepochopit v písemném testu absolutně jednoduché vypsání bodů apod. A k tomu, že si vysloužíte několikamutový křik a urážky inteligence jen proto, že nevíte kolik přesně měří jistá rozhledna (která v podstatě ani není vyhledatelná na internetu) na druhém konci republiky, k tomu se snad ani vyjadřovat nemusím... Když k tomu připočítám neustále urážky na vzhled, oblékání a samotné osoby žáků, jak tu již byloo zmíněno, tak asi nemusím nic víc psát.

Igor Chmelař Tento člověk oplývá velkým množstvím vědomostí, ale není psychicky v pořádku. Úmyslně studenty slovně napadá, ponižuje je, uráží jejich vzhled, způsob oblékání i jejich osobu samotnou. Je neochotný, rozčiluje se při každé otázce ze strany studentů, na což běžně reaguje urážkou jejich inteligence. Proto by neměl v žádném případě mít místo v učitelském sboru, natož aby mu byl svěřen jakýkoliv dohled nad dětmi nebo mládeží.

Igor Chmelař Tento člověk není psychicky v pořádku. Neměl by mít přístup k dětem ani mládeži, natožpak jako částečný výchovný faktor.

Petr Svatoň ok