Mgr. Antonín Kol...
Masarykovo gymnázium
střední škola
Plzeň
Komentáře hodnocení
nevhodný komentář
obtižnost: 3
ochotna: 3
srozumitelnost: 3
16.6.2017
Někdy mu nerozumím. Třeba když mluví moc rychle nebo moc pomalu.Ale jinak učení chápu, když ho vysvětluje.
(předmět: Český jazyk a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 2
ochotna: 3
srozumitelnost: 3
16.6.2017
Na začátku roku jsem ho neměla vůbec rada, protože jsem ho vůbec nepochopila. Teď je už lepší, ale pořad nepatří mezi mé oblíbené učitele. Je v celku fajn, ale nemám rada když při písemnách nezopakuje zadání.
(předmět: Český Jazyk a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 4
ochotna: 3
srozumitelnost: 3
16.6.2017
Na začátku roku jsem ho nenáviděla, teď už docela jde.Učí docela dobře, ale štve mě jak vždycky s tiší hlas.
(předmět: Český jazyk a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 2
ochotna: 1
srozumitelnost: 1
16.6.2017
Jsem ráda že jsme vyfasovali zrovna pana učitele Koláře. Někdy je to s nim trošku filozofie, ale je to sranda :)
(předmět: Český jazyk a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 4
ochotna: 2
srozumitelnost: 2
16.6.2017
Dobrý učitel který naučí
(předmět: Čj a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 1
ochotna: 1
srozumitelnost: 1
16.6.2017
Pan učitel, vypráví ty nejzajímavější příběhy.
(předmět: Český jazyk a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 4
ochotna: 1
srozumitelnost: 1
16.6.2017
Ahoj
(předmět: Čj a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 2
ochotna: 2
srozumitelnost: 1
16.6.2017
Jsem ráda že nás učí zrovna pan profesor Antonín Kolář. Je to dobrý učitel a má velké znalosti. Občas je to sním trochu filozofie ale na druhou stranu je hodný a milí.
(předmět: Český Jazyk a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 5
ochotna: 1
srozumitelnost: 2
31.5.2017
Moderní učitel, hodně se studenty komunikuje, učí hodně v souvislostech, má velké znalosti a je velmi aktivní při organizování různých studentských aktivit. Učil mě 8 let. Absolvoval jsem mnoho hodin, je dost typické, že hodně látky vykládá ve vztahu k dnešku. Učí studenty samostatně přemýšlet a hájit vlastní názor, ale nemá rád plytké žvatlání, jeho oblíbenou otázkou je proč a častým slovem synergie a argument. Nechápu hodnocení studentů Křižíkova gymnázia, buď se zbláznili oni, nebo pan učitel.
(předmět: ČJ - D a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 5
ochotna: 1
srozumitelnost: 2
31.5.2017
Moderní učitel, hodně se studenty komunikuje, učí hodně v souvislostech, má velké znalosti a je velmi aktivní při organizování různých studentských aktivit. Učil mě 8 let. Absolvoval jsem mnoho hodin, je dost typické, že hodně látky vykládá ve vztahu k dnešku. Učí studenty samostatně přemýšlet a hájit vlastní názor, ale nemá rád plytké žvatlání, jeho oblíbenou otázkou je proč a častým slovem synergie a argument. Nechápu hodnocení studentů Křižíkova gymnázia, buď se zbláznili oni, nebo pan učitel.
(předmět: ČJ - D a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 4
ochotna: 1
srozumitelnost: 2
21.1.2017
Je poznat, kdy pan učitel přestoupil na Křižíkáč. Na Masarykáči nejlepší učitel, skvělý výklad, květnatý, ale v dějepise jste měli krásné souvislosti. Nikdy nikomu nevnucoval svůj názor, chtěl abyste si ho udělali sami. Aktivní člověk, účastnil se dobrovolných projektů, organizoval klub mladého cestovatele. Velmi charizmatický, milý člověk, na školních výletech s ním byla sranda. Snaží se žákům podávat dějiny z trochu jiného úhlu a vymanit se z našeho školského systému, který se řídí heslem : >nebuď jiný, drž hubu a krok!> Nejlepší učitel!!! Možná že pro, jak bych to řekl, méně chápavé a méně otevřené žáky nejmenovaného soukromého gymnázia, to může být těžké, zapojit při hodinách trochu mozek.
(předmět: dějepis, čeština a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 5
ochotna: 4
srozumitelnost: 5
14.12.2016
Učitel, který neumí učit. Jen studenty zkouší, ale nic nevysvětlí. Do testů dává věci, o kterých se ani nezmíní ve výuce.Hodnotí velice přísně, průměr třídy je potom nízký. Nízký průměr je ale jeho vizitka, vypovídá to o tom, jakou on sám odvádí práci. Bezesporu mizernou.
(předmět: Čeština a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 4
ochotna: 5
srozumitelnost: 4
2.12.2016
Krom naprosté ignorance studentů a jejich dotazů či připomínek jsou také naprosto neodpustitelné neustálé změny v zadání samostatné práce a to i den před odevzdáním. Svoje povinnosti třídního učitele přenechává žákům. Není možné se na nic zeptat, už to ani nezkouším, stejně nás nevyvolává.
O tom, jak na studenty píská jak na psa, ani nemluvě.
(předmět: Čeština a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 5
ochotna: 5
srozumitelnost: 4
1.12.2016
je to nesympaticky clovek, co si mysli, ze je neco vice a prehazuje zakum jak jsou spatny, nic neumi a dalsi podobne veci. Jsem heozne moc nespokojeny
(předmět: a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 3
ochotna: 5
srozumitelnost: 4
1.12.2016
Nejsem spokojen s tímto učitelem, bohužel cítím opovržení z jeho stranu k studentům
(předmět: Český jazyk a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 5
ochotna: 5
srozumitelnost: 5
1.12.2016
Učitel nemá zájem komunikovat se studenty, je neochotný, nepříjemný. Jeho výkladu se nedá rozumět, protože nedává smysl, ale jeho to vůbec nezajímá. Jeho neustálé srovnávání a gestikulace mě velmi vytáčí. Nesympatický člověk.
(předmět: Český jazyk a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 4
ochotna: 5
srozumitelnost: 5
29.11.2016
Jeho výklad je rychlý, nepřehledný, zmatečný. Je neochotný a dokonce nás ani nevyshlechne. Neplní třídnické povinnosti a je velice nespolehlivý. Jeho písemky jsou velmi těžké, průměr se pohybuje kolem čtyřiky.
(předmět: Čeština a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 3
ochotna: 4
srozumitelnost: 3
7.7.2016
Tváří se, že všechno ví a všechno zná, ale dějiny >ohýbá> podle toho, jak se mu to hodí. Své hodnocení dějin podsouvá studentům místo toho, aby je vedl k samostatnému myšlení a schopnosti fakta samostatně zhodnotit.
(předmět: dějepis a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 1
ochotna: 1
srozumitelnost: 1
5.1.2016
Trochu přísnější typ známkování, ale jinak úplně OK. Konečně pořádný učitel co se o svůj obor i zajímá. :-)
(předmět: Dějepis a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 1
ochotna: 1
srozumitelnost: 1
5.1.2016
Nejlepší učitel na škole a encyklopedie dějin v jednom!
(předmět: Dějepis a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 1
ochotna: 1
srozumitelnost: 1
5.1.2016
Nejlepší učitel na škole a encyklopedie dějin v jednom!
(předmět: Dějepis a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 1
ochotna: 1
srozumitelnost: 1
5.1.2016
Nejlepší učitel na škole a encyklopedie dějin v jednom!
(předmět: Dějepis a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 2
ochotna: 1
srozumitelnost: 1
6.10.2015
Zná spoustu zajímavostí, s ním mě dějepis začal opravdu bavit. Má úplně jiný přístup (lepší!) než ostatní učitelé.
Zamiloval jsem si dějepis. Kéž by bylo víc učitelů jako on!
(předmět: Dějepis a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 5
ochotna: 5
srozumitelnost: 5
27.3.2014
Nepochopim, kdyz daji ucitele oktavy primanum. POrad si mumla něco pod vousy a oni chudaci nevi, co si maj zapisovat... Pak to dopadne tak, ze nikdo na vysvedceni nedostane za 1... :-(((((
(předmět: Dějepis a moje znamka )