Oznámkuj učitele!
Oznámkuj!

Mgr. Libor Slá...

Gymnázium Nad Kavalírkou
střední škola
Praha 5



Komentáře hodnocení

nevhodný komentář obtižnost: 1 ochotna: 1 srozumitelnost: 1
17.6.2016
Při hodině se suprově bavíme. Žádná látka mi s ním nedělá problém. Vypraví nám různé příhody skladatelů, které probíráme.
(předmět: Hudební výchova a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 1 ochotna: 2 srozumitelnost: 1
15.2.2022
respetk❕❕❕
(předmět: a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 1 ochotna: 1 srozumitelnost: 1
15.2.2022
dobrý, akorát na nás řve v jídelně
(předmět: hudebka a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 1 ochotna: 1 srozumitelnost: 2
6.1.2022
sladek zabijak, ale uci to jak na nejaky konzervatori a dela to dost obtizny. podle me by mel mirnit narocnost predmetu, jelikoz hudebka je proste predmet, ktery tak dulezity. ale jinak zabijak
(předmět: hudební výchova a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 4 ochotna: 1 srozumitelnost: 3
13.4.2018
Na to, že učí hudebku, tak to bere strašně vážně. Upřednostňuje studenty ve sboru před ostatními, ale jinak celkem fajn borec.
(předmět: Hudebka a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 2 ochotna: 1 srozumitelnost: 1
24.2.2018
Mám ho docela rád, když něčemu nerozumím, vysvětlí mi to znovu tak, abych tomu rozumněl. Díky tomu jsem si docela oblíbil hudebku
(předmět: Hudebka a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 2 ochotna: 1 srozumitelnost: 2
18.6.2016
Skvělý učitel. Do hodiny se vžije, vypráví zaajímavé historky k výuce. Je vidět snaha!
(předmět: Hudební výchova a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 2 ochotna: 1 srozumitelnost: 2
18.6.2016
Skvělý učitel. Do hodiny se vžije, vypráví zaajímavé historky k výuce. Je vidět snaha!
(předmět: Hudební výchova a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 2 ochotna: 1 srozumitelnost: 1
7.6.2016
Hudební výchova spadá do předmětu vedlejších. I proto by profesor neměl mít takové nároky jako třeba ve fyzice či v češtině. Pan profesor je v pojaté výuce jedinečným profesorem. Pan profesor má přesně ty předpoklady, které nějakým způsobem dokážou studenta motivovat, dávat pozor, ať už se jedná o charakter či samotnou zmiňovanou pojatou výuku...
(předmět: Hudební výchova a moje znamka )