Mgr. Zuzana Out...
Gymnázium Českolipská
střední škola
Praha
Komentáře hodnocení
nevhodný komentář
obtižnost: 5
ochotna: 5
srozumitelnost: 5
25.4.2025
ptsd
(předmět: dějěpis a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 4
ochotna: 5
srozumitelnost: 5
1.8.2023
katastrofa
(předmět: dějepis a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 4
ochotna: 5
srozumitelnost: 5
1.8.2023
katastrofa
(předmět: dějepis a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 5
ochotna: 5
srozumitelnost: 5
10.2.2022
bruh
(předmět: čj a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 3
ochotna: 3
srozumitelnost: 5
11.10.2021
citová vyděračka.
(předmět: dějepis, čeština a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 5
ochotna: 3
srozumitelnost: 2
14.10.2020
příšerné testy, ale na maturitu zvládne připravit.
(předmět: a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 2
ochotna: 5
srozumitelnost: 4
22.12.2018
naprostá kráva
(předmět: dějepis a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 1
ochotna: 1
srozumitelnost: 1
5.6.2017
Nejpozitivnější a nejlepší učitel na škole
(předmět: Dějepis a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 5
ochotna: 3
srozumitelnost: 5
7.1.2017
>Eeeeeeee> řekla 264 krát za hodinu, v jejíž velké části vůbec nemluvila. Co dodat?
(předmět: D a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 5
ochotna: 5
srozumitelnost: 5
29.11.2016
Myslím, že všechno už bylo řečeno: studenti se vpodstatě učí sami navzájem, >eeeee> 5× do minuty, testy odněkud zkopírované a často naprosto mimo zadané téma.
(předmět: Dějepis a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 4
ochotna: 4
srozumitelnost: 5
13.1.2016
Nechápu jak může být výchovná poradkyně...
(předmět: Dějepis a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 5
ochotna: 5
srozumitelnost: 3
13.1.2016
Bez komentáře :D
(předmět: Dějepis a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 5
ochotna: 5
srozumitelnost: 4
12.1.2016
Tato paní je výjimečným příkladem žijící fosílie, která jaksi ráda šikanuje moderní studenty. Její výklad je tak nudný, že radši s kamarádem zalíváme její květiny. Do testů dává zásadně otázky, které neví jak učebnice tak ani ona a i nejlepší dějepisáři světa by tápali. V posledním testu mi tři otázky škrtla, přestože byly správně, přičemž mi vysvětlovala, že Denis Diderot nebyl spisovatel, ale encyklopedik a završila to perlou, kdy mi sdělila, že Marie Terezie nezavedla povinnou školní docházku. Její zkoušení je ve své podstatě jen ukázka její zrůdnosti a nevůli vůči studentům. Student při zkoušení musí mluvit sám o daném tématu a každá maličkost rozhoduje o známce. Jakmile si zpletete jeden jediný letopočet třeba jen o den, automaticky dostáváte o stupeň horší známku. Její vlastností je také nadržování holkám a postiženým lidem ve třídě. Nejradši má problémové žáky, těm s radostí upravuje bodování k lepšímu.
(předmět: Dějepis a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 4
ochotna: 5
srozumitelnost: 5
12.1.2016
Výklad chybi ale testy z tech ma 1 jednicku jedine ona
(předmět: a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 5
ochotna: 4
srozumitelnost: 5
12.1.2016
mele pořád do kola ty svoje hlášky: Tááááák prosiiiiim posaďte se áááááááááááá dějujiiiiiiiiiii, nebo: je v tuto chvíli nějaký problém?, jdyž slyší jen mylý šelest v třídě, udělá HUŠ!!!!! Její testy jsou ultra hardcore, na to če učí i čj je její slovní zásoba chabá ( místo informace jednou řekla slovo ingredience)....hrozná učitelka
[Bavim se s Outlou o otázce v poslednim testu] Já: >Paní profesorko, v čem je tady chyba? Denis Diderot byl spisovatel, nebo snad ne?> Outlá: >To teda nebyl!. On byl filosof, SPISOVATEL a encyklopedik.> Já: >Takže byl spisovatel?> Outlá: >Ne! Byl to encyklopedik.> Já: >Takže psal encyklopedie-knihy, byl to tedy spisovatel.> Outlá: >Hele já se s tebou o tomhle nebudu bavit, byl to prostě encyklopedik.> (͡° ͜ʖ ͡°) (͡° ͜ʖ ͡°) (͡° ͜ʖ ͡°) (͡° ͜ʖ ͡°) (͡° ͜ʖ ͡°) (͡° ͜ʖ ͡°) (͡° ͜ʖ ͡°) (͡° ͜ʖ ͡°) (͡° ͜ʖ ͡°) (͡° ͜ʖ ͡°)
(předmět: De a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 3
ochotna: 5
srozumitelnost: 5
12.1.2016
Snad tato paní vstoupí do pekla
(předmět: Dějepis a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 5
ochotna: 4
srozumitelnost: 5
30.8.2015
Nechápu jak tato žena může mít titul >profesorka>. Výklad v hodinách od ní v životě neuslyšíte, veškerou látku odprezentují postupně všichni studenti s prezentací Powerpoint. Podobně jako na divadle: vyjít na jeviště, odříkat si svůj part a jít domů. Pokud ovšem se z nějakého vážného důvodu prezentace nekoná a paní Outlá přebírá slovo, uslyšíte stále: >v tuto chvíli> >problém> >eeeee> Nedopočítáte se zopakovaných frází...
Zkoušení. Funguje také svým osobitým stylem - je vám položena velmi otevřená otázka, vy na ní mluvte 15 minut v kuse. Pokud začne pokládat otázka už jste na známce aspoň 3...
Testy. Jedno z témat, které dostane každého studenta do varu. Hovadské otázky s odpovědí abcd (0-3 možné správné odpovědi). Kolikrát ani učebnice odpověď nezná. Nikdy jsme nepřišli na systém známkování, zda se při chybné odpovědi odečítají body do mínusu. Známku máte dle obliby.
Hlavně, že se paní Outlá tváří jak hodná a dobrotivá na studenty je...krutá mrcha
(předmět: Dějepis a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 5
ochotna: 2
srozumitelnost: 5
30.8.2015
rozdává výpisky s nulovou informační hodnotou, zato v testech požaduje znalosti nejlepších dějepisářů světa...
(předmět: Dějepis a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 5
ochotna: 2
srozumitelnost: 5
30.8.2015
rozdává výpisky s nulovou informační hodnotou, zato v testech požaduje znalosti nejlepších dějepisářů světa...
(předmět: Dějepis a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 4
ochotna: 3
srozumitelnost: 5
22.3.2015
Nesrozumitlený výklad a málo výpisků či výtahu z látky
(předmět: Dějepis a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 5
ochotna: 4
srozumitelnost: 5
24.2.2015
Namyšlená fuchtle, která si myslí, že je super oblíbená. Výklad absolutně neexistuje, vše odříkají studenti s prezentací powerpoin. Ona je opřená zády o zeď a kouká na nás jako na film. Testy jsou složeny z naprosto irelevantních otázek, které se stěží najdou v učebnici i jiné literatuře. V dobrém úmyslu občas rozdává pochybné papíry s nulovou informační hodnotou, které mají sloužit jako výpisky na test. Marně. Na její slovní zásobu /jako učitelka i českého jazyka/ nenacházím slov aneb 15x za hodinu máme >problém> a než se rozmyslí co chce říci, použije za hodinu 200x výplňkové >eeee>.
(předmět: dějepis a moje znamka )