ing. filip kal...
SPŠ elektrotechnická
střední škola
Praha 2
Komentáře hodnocení
nevhodný komentář
obtižnost: 3
ochotna: 3
srozumitelnost: 2
17.1.2024
hafo frajer
(předmět: fyzika a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 5
ochotna: 5
srozumitelnost: 5
8.12.2021
látku vykládá chaoticky, často řeší výklad několika větami o tématu a následně napíše nejtěžší příklad, který našel a řakne ať ho zpočítáme. v horším případě si příklad vymyslí z hlavy, protože se málo kdy stane, že by přišel připraven. nejednou se stalo, že vymyšlený příklad nezvládl spočítat a musel ho za něj vypočítat student. místo aby během toho, co studenti počítají chodil po třídě a pomáhal jednotlivcům s výpočty, tak se jde vybavovat se studentem o věcech, které nesouvisí se školou.
(předmět: matematika a moje znamka )