
Ing. Roman Los...
SŠ aplikované kybernetiky s.r.o.
střední škola
Hradec Králové
Komentáře hodnocení
nevhodný komentář
obtižnost: 3
ochotna: 1
srozumitelnost: 3
1.8.2015
Abych pravdu řekl, tak vůbec nechápu ten hate. :D Jo, je pravda, že prostě jede vysokoškolským stylem a v hodinách to tak trochu mechanicky odříká. Ale jakmile něco fakt nechápete a proberete to s ním, tak není vůbec problém. Co se dílen týče, ty jsou mnohem zažívnější a často sestavujeme i zajímavý věci. A sorry, jestli z toho někdo dokáže propadnout, tak je fakt natvrdlej dement. Pár pojmů, grafů a vzorečků si dokáže zapamatovat i opice. Takže All hail Osciloskot!
(předmět: AUT+SEL a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 3
ochotna: 5
srozumitelnost: 5
19.9.2014
hodina probíhá formou diktátu, interakce s žáky nulová.
(předmět: a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 5
ochotna: 5
srozumitelnost: 4
10.6.2014
Není ochotný pomoci, nic ho nezajímá, nechá vás s úsměvem na tváři propadnout.
(předmět: zel a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 5
ochotna: 5
srozumitelnost: 4
25.2.2014
Situace tipu: Student->Nemám laborát, protože nefunguje tiskárna>
Loskot ->I DON'T CARE,I HATE YOU AND I DON'T EVEN KNOW YOUR NAME ZA PĚT!!!> jsou u něj na denním pořádku... kdo dostane tohohle učitele, tomu přeju fakt pevný nervy
(předmět: ZEL a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 3
ochotna: 4
srozumitelnost: 2
12.3.2012
zpětně jako absolvent, se dívám že nás toho >učil> málo a pochybuju, že si někdo něco odnesl. Má svoje vysokoškolské zápisky a z těch opisuje rovnice a definice. Sice je to hezký, ale kdo na kyberně pochopil jeho parciální derivace a Laplaceovy transformace? (byť to není vůbec těžký,..) a trošku víc ochoty by neuškodilo...
(předmět: ZEL a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 3
ochotna: 3
srozumitelnost: 3
26.1.2012
Osciloskot si jede to svoje a jestli to někdo chápe nebo nechápe ho zas tak nezajímá.. je tak naučenej odvedle z UHK. HOŠI!
(předmět: AUT a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 5
ochotna: 5
srozumitelnost: 5
18.11.2011
Někdo něco nechápe... >HAHAHA ...a co na tom nechápeš?>, >všechno>, >tak jdeme dál... HAHAHA>.
Celá třída má z testu za pět
>HAHAHA ...máte se víc učit... HAHAHA>
Je to věčně vysmátej dement, kterej s ledovým klidem... pardon, s úsměvem na tváři nechá celou třídu propadnout. Je mu úplně fuk jak kdo co umí a neumí. On si v hodině odříká svoje definice a něco si k tomu načmárá na tabuli a tím končí hodina. Konspirační teorie tipu že nás učí naschvál to nejnudnější a nejneužitečnější nechám stranou, ale snad v každé hodině bych vsadil kilo, že to tak fakt je. U laboratorních cvičení má smůlu, že nám nemůže dávat jeho vlastní verzi. Ale aby nepřišel zkrátka, tak nám pak u hotových laborátů snižuje známku za kdejakou kravinu. Rozhodně nejhorší učitel na škole...
(předmět: ZEL, AUT a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 3
ochotna: 5
srozumitelnost: 4
9.1.2010
Ne, prostě ne.
(předmět: ZEL a moje znamka )
nevhodný komentář
obtižnost: 3
ochotna: 5
srozumitelnost: 5
7.1.2010
Je to vůl...zeptá se jestli to chápem a když řeknem že ne tak nám to vysvětlí zas uplně stejně! A smrdí...
(předmět: Základy elektrotechniky - ZEL(í) a moje znamka )