Oznámkuj učitele!
Oznámkuj!

Ing. Radek Jel...

SPŠE a VOŠ Pardubice
vyšši odborná škola
Pardubice



Komentáře hodnocení

nevhodný komentář obtižnost: 5 ochotna: 1 srozumitelnost: 1
8.12.2016
Sám o sobě je strašně v pohodě, ale písemky jsou HEXADECIMÁLNÍ MASAKR! Těžký, dlouhý a čím více proberete věcí, tím více tam toho je. Do písemek dává pouze ty těžké věci a ty lehké většinou přeskočí, nebo z nich dá jednu otázku a řekne něco ve stylu, že to byla záchranná otázka. Každopádně výklad perfektně připravenej a dokáže vše a hlavně VŠEM vysvětlit.
(předmět: HardWare a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 5 ochotna: 3 srozumitelnost: 1
17.1.2024
předseda kabinetu zla
(předmět: hw a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 5 ochotna: 1 srozumitelnost: 1
9.12.2023
sarkastický hovado. desítková soustava je největší omyl lidstva :-)
(předmět: hw a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 5 ochotna: 2 srozumitelnost: 1
30.9.2021
umí srozumitelně vysvětlit látku i uplnýmu pitomcovi. jeho písemky jsou ale absolutní zločin proti lidskosti plný zbytečných otázek, s výběrem odpovědí nikoliv a) b) c), ale v klídku tam vysere komplet abecedu - ideálně v ascii a většina z nich jsou vyloženě chytáky. člověka to spolehlivě otráví a odradí od učení, nebo pokud není kretén, naopak donutí ke studiu a vejšku fitne s prstem v prdeli ne-li dvěma. z žadnýho předmětu si nepamatuju tolik co z mp s jel. ještě na něj budete rádi vzpomínat!
(předmět: mp a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 5 ochotna: 5 srozumitelnost: 4
7.12.2020
sexuálně obtěžuje učitele a učitelky, má nějaký problém se zvířaty a slepicemi obzvlášť.. hexadecimální druh
(předmět: ani nevím a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 5 ochotna: 3 srozumitelnost: 2
28.6.2018
HW ve třeťáku = tuna sraček, které se nedají pochopit, i když se Jelen fakt snaží vše vysvětlit. HW ve čtvrťáku = deset tun sraček, které už se dají pochopit, ale nedá se to naučit, protože toho je ještě desetkrát víc. to vše zpestřeno těma nejbrutálnějšíma písemkama co si dokážeš představit Prostě noční můra Ale teď to mám vše za sebou, hodnotím kladně a jsem rád že jsem to zažil
(předmět: HW a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 5 ochotna: 4 srozumitelnost: 1
2.1.2018
No ty vole... peklo. Když má svou náladu tak jen straší, nadává, předvídá >jak všichni propadnete> a celkově umí podpořit laskavým slovem (ironie)
(předmět: HW a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 5 ochotna: 1 srozumitelnost: 1
15.6.2017
Nejlepší učitel na škole. Ví, co učí. Předmět má úroveň a vše dokáže perfektně vysvětlit. Písemky těžší a časově náročné, ale pokud minimálně dáváte pozor a občas si to alespoň přečtete, nemůžete být na horší známce, než 2. Vše perfektně vysvětlí.
(předmět: HardWare a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 5 ochotna: 1 srozumitelnost: 1
25.1.2017
Jo, není to moc běžný, ale měl jsem ho v prváku, coby elektrotechnik, na předmět výpočetní technika. Náplň byla v prváku Word, Excel a PowerPoint. Když jsem viděl, jak na tomhle nechal propadnout čtyři lidi, tak jsem nevěděl, jestli je to možný. Je. Třeťák a mikroprocesory. Další pohodovej předmět, blikání LEDkou pomocí Arduina, ale zas, kdo neuměl, letěl. Přísnej jak sviň, co jsem slýchával od informatiků, tak jeho písemky v hardwaru absolutně nemožný stihnout, ale je fakt, že naučit umí a nebál bych se říct, že je to jeden z nejlepších učitelů na škole. Ale vrátit bych se tam nechtěl.
(předmět: VT, MP a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 5 ochotna: 1 srozumitelnost: 1
12.12.2016
Učitel je to dobrý, ale s jeho pojetím předmětu HW moc nesouhlasím. Příliš mnoho teorie. Po absolvování hardware si stejně nebudete schopný sestavit sami vlastní počítač ani se orientovat v komponentách, co si koupit, protože o tom se v jeho hodinách moc nedozvíte. Vše je to hodně zaměřené na to >jak to uvnitř funguje> a >jak se to postupně vyvíjelo a zdokonalovalo> než na to, co je dnes na trhu lepší a jakou grafiku, paměti nebo procík zkombinovat do nějaké rozumné sestavy - prostě málo praktické. Písemky pekelné, ale dá se zvyknout. Ve čtvťáku na konci už mi písemka s 37 otázkama s 20-minutovým časovým limitem a několika brutál-hexadeci-výpočty vůběc nepřišla zvláštní.
(předmět: HW a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 4 ochotna: 2 srozumitelnost: 2
6.8.2016
Pamatuju na něj s láskou. Zbytek třídy ho většinou nesnášela, mrtě lidí propadala, ale u mě probudil zájem o problematiku, z které jsem pak na FEKTu těžil. Kdo nádává, minul se oborem :)
(předmět: MP, AT cvika a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 5 ochotna: 2 srozumitelnost: 1
24.5.2016
Právě sem odmaturoval a když to shrnu, tak Hardware a Matika aso jediný předmět, který měl nějakou úroveň. V OS jsme celou dobu dělali úplný hovno, na PS jsme měli učitele kterej není schopen říct srozumitelnou větu a napsat na tabuli cokoliv čitelně a Webovky víme jak to tam to chodí. V Hardwaru sice půlka věcí hrozná teorie k ničemu ale aspoň mě donutil začít se učit.
(předmět: Hardware a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 5 ochotna: 1 srozumitelnost: 1
19.5.2016
Kdyby to šlo dávám složitost 10. hlavně furt ty příšerný písemky, vyberte fšechny správně možnosti kterých je u jedné otázky třeba 25 a-z a správně není jedna ale třeba 10 a musíte je všechny označit a výpočty a matematika nasraná všude i tam kde bych nevěřil že se dá v hardwaru něco počítat
(předmět: Hardware a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 5 ochotna: 5 srozumitelnost: 2
19.5.2016
Je to KAT
(předmět: Hardware a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 5 ochotna: 2 srozumitelnost: 2
12.5.2016
Hroznej vůl. Písemky těžký. V hodinách počítá s tím, že všichni vše pochopí o jednom vysvětlení. Dobré jsou pouze jeho prezentace volně dostupné pro studenty, takže se to dá naučit (50-200 stránek prezentace na písemku).
(předmět: hardware a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 3 ochotna: 4 srozumitelnost: 4
1.5.2016
chodící Arduino s baťůžkem
(předmět: Mikroprocesory a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 3 ochotna: 4 srozumitelnost: 4
1.5.2016
chodící Arduino s baťůžkem
(předmět: Mikroprocesory a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 5 ochotna: 1 srozumitelnost: 1
27.4.2016
hexadecimální šílenství
(předmět: HW a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 5 ochotna: 2 srozumitelnost: 2
17.11.2015
Popiči...hardcore,ale zvláda se to... Ale čím těžší učio,,tím víc na hovno...
(předmět: a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 5 ochotna: 2 srozumitelnost: 1
2.9.2015
kilodebil, megadebil, gigadebil, teradebil. To se fakt nedá. Těžší než všechny ostatní předměty dohromady
(předmět: HW a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 5 ochotna: 1 srozumitelnost: 1
2.9.2015
Baťůžkář :-) Docela slušně naší třídu pročistil :-) Čím těžší látka tím víckrát se to objeví v písemce. Písemky prostě brutální. Lehké věci přejde a do písemek ani zkoušení nedává a pak se díví, že má půlka třídy pětku. Musí se ale nechat, že to umí vysvětlit, i když to je na pochopení těžký jak prase.
(předmět: HW a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 5 ochotna: 2 srozumitelnost: 1
21.3.2014
Výuku >svých předmětů> - mikráče a hardware bere možná až moc vážně. Výklad většinou perfektně připravený, srozimutelný, snaží se věci opravdu detailně vysvětlit a nenudí, ale dost lidí stejně nestíhá sledovat a chápat, což ho občas dost viditelně sere a pak je hodně nepříjemný, jeho jízlivé poznámky jsou pro slabé žáky dost odrazující místo aby je povzbudil. Jinak určitě jeden z nejchytřejších učitelů, funguje mu to dobře s dobrými žáky ale s těmi hloupými jedná někdy dost nešikovně. Já byl v pohodě, ale pro některé mé spolužáky to bylo peklo.
(předmět: Mikroprocesorová technika, Hardware a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 5 ochotna: 4 srozumitelnost: 1
17.4.2013
Sice učivo těžký jako kráva, ale aspoň dokáže všechno pořádně vysvětlit. Docela v pohodě je Jelen
(předmět: Hardware a moje znamka )

nevhodný komentář obtižnost: 3 ochotna: 1 srozumitelnost: 1
22.5.2010
Zezačátku jsem se obával předmětu, ale tento učitel umí podat tak výborné výklady, že jsem na předmět skoro nepotřeboval učit. A vůbec považuju ho za jednoho z nejlepších učitelů, co mě kdy učili.
(předmět: MP a moje znamka )