Ing. Milan Bor...
        
          Gymnázium Most
        
        
 střední škola
        
        
      Most
      
      
      
      
Komentáře hodnocení
        nevhodný komentář
        
          obtižnost: 4
          ochotna: 4
          srozumitelnost: 5
           
        11.11.2012
        
 Milan si spletl prkna, co znamenají svět s katedrou. Bohužel.
Je mi líto všech, kteří by se o fyzice rádi něco dozvěděli. Z tý jedný prezentace toho asi moc nepřijde. 
        (předmět: Fyzika a moje znamka )
      
        nevhodný komentář
        
          obtižnost: 5
          ochotna: 5
          srozumitelnost: 5
           
        6.4.2022
        
 nedoporučuji, učitel není schopny podat látku srozumitelně, z každé latky udela totální chaos. když žák neco nechápe není schopny zkousnout své ego a normalne mu to vysvětlit! začne křičet a žaka shazovat před celou třídou. navíc mu smrdí z úst. 
        (předmět: matematika, fyzika a moje znamka )
      
        nevhodný komentář
        
          obtižnost: 5
          ochotna: 5
          srozumitelnost: 5
           
        6.4.2022
        
 nedoporučuji, učitel není schopny podat látku srozumitelně, z každé latky udela totální chaos. když žák neco nechápe není schopny zkousnout své ego a normalne mu to vysvětlit! začne křičet a žaka shazovat před celou třídou. navíc mu smrdí z úst. 
        (předmět: matematika, fyzika a moje znamka )
      
        nevhodný komentář
        
          obtižnost: 5
          ochotna: 5
          srozumitelnost: 5
           
        15.9.2021
        
 pan učitel na nic.nenaučí a ponižuje, většinou jen zadá práci v učebnici a nic k tomu neřekne, jako bychom to vše mohli vědět. uráží žáky za původ, orientaci i náboženství, neustále se snaží ukázat svůj názor jako jediný správný, nedokáže pochopit, že ne všichni jsou jako on.doma a mezi přáteli může být v pohodě chlap, ale v budově školy se chová naprosto otřesně. 
        (předmět: fyzika a moje znamka )
      
        nevhodný komentář
        
          obtižnost: 5
          ochotna: 5
          srozumitelnost: 5
           
        22.10.2018
        
 neumi nic vysvetlit dela porad chyby a svadi to na nas, sikanuje zaky, mame tu postizeneho a nadava mu, je to debil skinhead,  necha si od zacek delat blowjob a dava jim jednicky, rika ze nic neumime pritom nas nic neuci prosze kokot 
        (předmět: matika a moje znamka )
      
        nevhodný komentář
        
          obtižnost: 5
          ochotna: 5
          srozumitelnost: 5
           
        19.10.2018
        
 jses kokot 
        (předmět:  a moje znamka )
      
        nevhodný komentář
        
          obtižnost: 2
          ochotna: 3
          srozumitelnost: 3
           
        6.10.2017
        
 sexouš 
        (předmět: fyzika a moje znamka )
      
        nevhodný komentář
        
          obtižnost: 5
          ochotna: 5
          srozumitelnost: 5
           
        17.11.2013
        
 je to plešatej čurák 
        (předmět: matika a moje znamka )
      
        nevhodný komentář
        
          obtižnost: 5
          ochotna: 5
          srozumitelnost: 5
           
        17.11.2013
        
 Je to zmrd, jenom nadává neumí nic vysvětlit 
        (předmět: Matematika, Fyzika a moje znamka )
      
        nevhodný komentář
        
          obtižnost: 4
          ochotna: 4
          srozumitelnost: 5
           
        13.9.2013
        
 Jedním slovem se dá okomentovat výstup tohoto profesora - katastrofa. Látku by dovedlo lépe vysvětlit i dítě v mateřské školce. Jeho ochota je téměř na druhém konci světa a jeho chování k žákům téměř hraničí se šikanou. 
        (předmět: M a moje znamka )
      
        nevhodný komentář
        
          obtižnost: 4
          ochotna: 3
          srozumitelnost: 4
           
        24.5.2011
        
 Myslím si, že prvotním problémem, který zapříčinil Borlův nevhodný přístup k vyučování, je chování žáků. Kolikrát se jeho chování ani nedivím. Když jeho vyučování porovnám s prvákem, tak dost jasně ztratil zájem se nám věnovat, protože málokdo ještě má zájem poslouchat. 
        (předmět: Fyzika a moje znamka )
      
        nevhodný komentář
        
          obtižnost: 5
          ochotna: 5
          srozumitelnost: 5
           
        25.3.2011
        
 Možná je jako člověk normální, ale nikdy se neměl stát pedagogem... lituji všechny, co se chtěli věnovat fyzice dál a na gymplu ho chytli.. 
        (předmět: Fyzika a moje znamka )
      
        nevhodný komentář
        
          obtižnost: 5
          ochotna: 5
          srozumitelnost: 5
           
        27.1.2011
        
 Svoje vlastní nedostatky skrývá za úrážkami, kterými tituluje studenty... Nikdy nic nevysvětlí, ale třídu nazve bandou lajdáků.. Známky dává podle ksichtu a ne podle výsledků... z Fyziky nás nic nenaučil.. 
        (předmět: Fyzika a moje znamka )